Kezeléseink

Fog restaurációk, fényre kötő esztétikus tömések

A fogak restauratív, azaz helyreállító kezelése során ma már kizárólag fényrekötő esztétikus tömőanyagokat használunk. A korábban használt amalgám tömőanyaggal szemben, a fényrekötő anyagokkal tökéletes esztétika valósítható meg, bármelyik fogról is legyen szó. Töméskészítésre leginkább akkor van szükség, amikor szuvasság vagy baleset miatt sérül a fog. Ha azonban a sérülés mértéke nagyobb, akkor betét segítségével állítjuk helyre a fogat, ami segít a tökéletes anatómiai formát és a kifogástalan esztétikát megvalósítani, emellett stabilabban rögzül kiterjedt foganyag veszteség esetén.

rootcanal1f

Gyökérkezelés

A fogak gyökérkezelésére jellemzően akkor kerül sor, amikor fogbélgyulladás alakul ki, ami igen heves fájdalommal is járhat. Ilyenkor a fog megnyitását követően a gyökércsatornák áttisztítása, fertőtlenítése történik. A kezelés során a legmodernebb gépi gyökércsatorna tágítók alkalmazása alapvető, ami sokkal gyorsabb és hatékonyabb ellátást tesz lehetővé a gyökércsatorna megmunkálás és a kezelés befejezéseként, a gyökértömés elkészítése kapcsán is.

Szájsebészet

A fogászat ezen területe szerteágazó problémákra nyújt megoldást. Szakképzett orvosaink a fogeltávolítást teljesen fájdalommentesen, atraumatikusan, gyorsan és szakszerűn végzik. A bölcsességfogak műtéti eltávolítása, vagy az állcsontok és lágyrészek fogsorviselésre alkalmassá tétele, ciszták kezelése, gyökércsúcs-eltávolító beavatkozás, góckutatás és a góctalanítás mind a rutin feladataik részét képezi. Az implantátumokkal rögzülő fogpótlások készítésében szintén szájsebész szakorvosunk tud segítséget nyújtani.

paradont

Parodontológia

A fogágybetegség rendkívül gyakori hazánkban. Kialakulásáért a szájüregben megtalálható baktériumok tehetők felelőssé, amik gyulladást hoznak létre. A fogínyvérzés, a fogak meglazulása, elvándorlása és az íny duzzanata, vörössége vagy éppen visszahúzódása, mind árulkodó jelek. Orvosaink a fogágy szakszerű kezelésével, a fogkő professzionális eltávolításával és a lágyrészeket érintő műtétek végzésével, továbbá minden páciens számára teljesen egyéni és személyre szabott szájhigiénés tanácsokkal segítenek ezeket a problémákat megoldani.

paradont

Implantáció

A fogászati implantátumok a fogpótlás legmodernebb eszközének számítanak. Az implantátum tulajdonképpen egy menetes csavar, ami a csontba kerül beültetésre és a természetes fogak gyökerének feleltethető meg. Anyaga szövetbarát. Az implantátumra kerülhet korona, ami egy fogat pótol, de több implantátum segítségével hídpótlás vagy akár egy teljes fogsor is rögzíthető a szájban. Az implantátumok segítségével rögzülő fogpótlások teljesen stabilak, nem mozdulnak el beszéd vagy rágás közben, ezért viselésük tökéletes komfortérzetet nyújt.

fogekszer1

Egyéb

• Fogékszer
  • Harapásemelő sín
  • Fogvédő sín
  • Fluorozás
  • Barázda zárás
  • Tejfog tömése
  • Góckutatás
bejelentkezés
kapcsolat

6725 Szeged, Hattyas utca 12/D

A Hattyas Dental rendelő Szeged Alsóváros Hattyas utcájában található, ahonnan a nevét is kapta.

Megközelíthető tömegközlekedéssel, a 20-as jelzésű busz megállója csak pár méterre található, de a szegedi pályaudvar is csak egy kilométerre van innen. Autóval érkezőknek pedig nem kell parkolási díjat fizetniük a közelben parkolva.

szépítse meg a mosolyát

akció