szépítse meg a mosolyát
- @hattyas.dental
Mióta dolgozik a Hattyas Dentallal?
Egy fogtechnikus barátom ismertetett meg Matkovits Tündével, akik éppen fejlesztettek, és kerestek egy jó szakembert. Megnéztem a rendelőt, találkoztam Tündével és nagyon szimpatikusak lettünk azonnal egymásnak, tudtuk, hogy jól fogunk tudni együtt dolgozni.
Nagyon jól beszél magyarul, mióta él itt?
2013 óta.
Wow, ennyi idő alatt elképesztő jól tud, szinte alig van akcentusa!
Nem, sajnos nagyon sok tanulnivalóm van még, a magyar nyelv nem olyan egyszerű nyelv, de nagyon megszerettem, akárcsak a magyar embereket.
Milyen a Hattyas Dentalnál dolgozni?
Nagyon jó fej mindenki, jó a hangulat, nincs emberek közötti stressz, kedvesek a betegek is. Az emberek nagyon segítőkészek, a betegek is nagyon együttműködőek. Nagyon jó az asszisztensem is, és az eszközpark elképesztően jó, modern, orvosként és emberként is nagyon jó itt dolgozni.
Mi az Ön szakterülete?
Szájsebészetből szakvizsgázom egy éven belül, és ez az a terület, ami a legjobban érdekel. Sok szájrehabilitációt csináltam, az implantációs protetika az, amit a legjobban tudok és szeretek is csinálni.
Miért választotta ezt a szakterületet?
Szeretem, hogy sokat lehet változtatni az emberek külsején, új mosolyt és életérzést tudok varázsolni a pácienseknek. Ráadásul mindezt nagyon gyorsan és hatékonyan.
Mi az Ön kedvenc területe, az a munka, ami hobbi is lehet?
Implantáció, csontpótlás, ínypótlás és a bölcsességfogak feltárása. Az valami miatt nagyon a kedvencemmé vált, mert trükkös sok esetben, olyan, mint egy matematikai feladvány. Sokan éppen emiatt nem szeretik, nekem viszont ez a kihívás. (nevetés)
Milyen a jó páciens?
Aki érti, hogy a jó eredményért együtt kell működni a páciensnek az orvossal. Kezelés után be kell tartania a higiéniai szabályokat például. A legtöbben ebbe a kategóriába sorolhatóak.
Milyen a rossz páciens?
A rossz páciens? (nevetés) Olyan nincs… Inkább vannak jó és nagyon jó páciensek. Amúgy én értem a pácienseket, hogy félnek, én is féltem anno a fogorvostól vagy a lehetséges fájdalomtól.
Mit tanácsolna, kérne egy pácienstől, mielőtt eljön beavatkozásra?
Tartsa be a jó szájhigiéniát, ez a legfontosabb. Fogorvos előtt is mossa meg a fogát, de természetesen minden nap mossanak fogat legalább kétszer, használjanak fogselymet este alvás előtt. Lehetőleg napi egyszer egyenek édességet, csokoládét és utána jó lenne fogat is mosni. Ami még nagyon fontos, hogy félévente jöjjenek el ellenőrzésre, fogkőkezelésre. Időről időre tudjunk csinálni egy panoráma röntgent, ezek a legfontosabbak, mert a fogak épsége az egész test épségére kihat. A fogakon észre lehet venni egy kialakuló komolyabb betegséget is, például cukorbetegséget.
Ön lenne a Hattyas Dental páciense?
Igen, ha hozzám járhatnék. (nevetés) A Hattyas Dental erőssége, hogy a pácienseink elégedettek, mert addig segítünk, amíg kell. Nagyon jó, hogy van fogtechnika házon belül, mert azonnal tudunk közösen a fogtechnikussal javítani a beállításokon, így nincs felesleges kör a páciens részéről.
Ön szerint mi a Hattyas Dental erőssége?
Kiváló eszközpark, felkészült és emberséges személyzet, valamint a családias hangulat.
Mióta dolgozik a Hattyas Dentallal?
2020.01.01-től tartozom a Hattyas Dental „kötelékébe”
Hogyan került a Hattyas Dentalhoz?
Szakmailag szerettem volna előrébb jutni, így jelentkeztem egy laborvezetői álláshirdetésre.
Milyen a Hattyas Dentalnál dolgozni?
Szeretek a Hattyas Dentalnál dolgozni, mert családias a hangulat, sosem unatkozom, nagyon összetett a feladatköröm.
Mi az Ön szakterülete?
Végzettségem alapján fogtechnikus vagyok. Jelenleg a labor vezetése is az én feladatom.
Miért választotta ezt a szakterületet?
Szerencsés volt a pályafutásom, mert a szakmám összes szegmensét ki tudtam próbálni. Kezdőként lehetőségem volt protetikai munkákat készítenem, amit követett a fémes munkakör betöltése. Ezen a részlegen is mélyíthettem a tudásomat, már akkoriban implantátumos munkákra dolgozhattam, sőt készítettem kombinált munkákat is, ami a szakmában az egyik legnehezebb reszort összetettsége miatt. Gyermekeim születése után lehetőséget kaptam a kerámia leplezés kitanulására, melyben 14 évig dolgoztam. Sokat kommunikálhattam betegekkel, orvosokkal. Hálás vagyok, hogy a szakma majdnem minden részlegét sikerült elsajátítanom, így vágytam rá, hogy ezt egy vezetői munkakörben is kamatoztathassam.
Mi az Ön kedvenc területe, az a munka, ami hobbi is lehet?
Kedvenc munkaterületem a kerámia leplezés. A fogtechnika talán leglátványosabb része ez, mert ez van a „kirakatban”. Szeretem a kihívásokat, hogy minél természetesebb, az eredetivel megegyező fogszínt tudjunk készíteni. Mostanában csak ritkán ülök asztalhoz, de még mindig jól esik az alkotás.
Milyen a jó páciens?
Szerintem nincs jó vagy rossz páciens. Mind emberek vagyunk, különböző sorsokkal, élethelyzetekkel. Szeretek belelátni egy kicsit az emberek életébe, osztozni bánatukban, örömükben (adott esetben egy megújult mosoly örömével). Mikor bejön egy új páciens nem tudhatjuk, milyen érzések kavarognak benne? Épp aznap történt-e valami váratlan dolog, vagy a családjában történt tragédia árnyékában, vagy épp valami pozitív élmény hatása alatt érkezik meg a rendelőnkbe. A mi feladatunk az is, hogy együttérzően beszélgessünk a betegekkel, ha szükséges megnyugtassuk, felkészítsük lélekben is a kezelésekre, eltereljük a rossz gondolataikat, hiszen mindenki szorong (kicsit vagy nagyon) a fogászati kezelések előtt.
Mit tanácsolna, kérne egy pácienstől, mielőtt eljön beavatkozásra?
A tanácsom, hogy mielőtt kezelésre érkezik, zárja ki az interneten olvasott dolgokat, szomszédtól hallott „mende-mondákat”. Nyilván mindenkinek vannak igényei, és, ha eljön egy magánrendelőbe (legyen ez bármilyen szakterületen) szeretné, ha ezeket figyelembe vennék, ami így is szokott történni, de bízza rá magát az orvosra. Fogadja el a tanácsait, hisz minden ember egyedi, ahogy a szánk, fogazatunk is. Az anatómiát és a rendelkezésekre álló technológiákat nem tudjuk „megerőszakolni”! Orvosaink minden páciensnek a legjobbat szeretnék, de sajnos néha kompromisszumot kell kötni esetektől függően és ezt a betegeknek is el kell fogadnia. 🙂
Ön lenne a Hattyas Dental páciense?
Szívesen lennék a Hattyas Dental páciense! Családias a légkör, nem „futószalagon” váltják egymást a páciensek.
Ön szerint mi a Hattyas Dental erőssége?
Legnagyobb erősségünk, hogy a fogtechnika szorosan együttműködik a rendelővel. Ez akár gyorsíthatja is a pótlások elkészülését, de fogszín meghatározásban, esetek átbeszélésében is nagy hasznunkra van a fogtechnika jelenléte. Sok esetben a páciens, az orvos, a fogtechnikus együtt konzultál egy-egy esetről, ami a betegek visszajelzése alapján megnyugtató tud lenni. Nagyobb figyelmet tudunk fordítani a páciensek igényeire, szín, forma, esetleges allergiák ismeretében.
A csomag tartalma: 2 konzultáció, 1 panorámaröntgen, 1 lenyomatvétel, 1 kivitelezési terv modellel vagy fotóval
50.000 Ft helyett MOST CSAK 29.000 FT
Végre szabadon mosolyoghat!
Amennyiben a megrendelt munka összértéke eléri a 300.000.-Ft-ot, akkor visszatérítjük a 29.000.-Ft-ot.
Akcióink nem összevonhatóak.
180.000 Ft helyett MOST CSAK 140.000 FT
Akcióink nem összevonhatóak.
• állapotfelmérés
• otthoni fogfehérítő szett
55.000 Ft helyett MOST CSAK 45.000 FT
Akcióink nem összevonhatóak.
Akciós kivehető alsó vagy felső fogsor
120.000 Ft helyett MOST CSAK 99.000 FT
• Magas minőség
• Kiváló esztétika
• Gyors és komplikációmentes
• Kényelmes viselet
• Természetes megjelenés
Akcióink nem összevonhatóak.
Akcióink nem összevonhatóak.
A tervezésnél figyelünk arra, hogy Önnel egyeztetve úgy határozzuk meg az egyes beavatkozások idejét, hogy azokra anyagilag fel tudjon készülni.
Rendelőnkben a következő fizetési lehetőségek közül tud választani: készpénz, utalás, hitelkártyák, betéti kártyák.
Amennyiben hitelt szeretne felvenni egy költségesebb beavatkozáshoz, akkor segítünk az adminisztrációban.
Minden feliratkozás után esettanulmányokat és kedvezményeket küldünk Önnek
szépítse meg a mosolyát