szépítse meg a mosolyát
- @hattyas.dental
Arra gondoltunk, hogy megmutatjuk Önnek az előnyöket a helyben működő fogtechnikával kapcsolatban, hogy láthassa az elképesztő előnyeit. Mik az előnyei a páciens, az orvos és a fogtechnikus szemszögéből.
Amikor a fogorvosi rendelő és a fogtechnika egy helyen, közös tulajdonossal, együtt működik a páciensek érdekében.
Minden fogorvosi rendelő szeretné, ha saját fogtechnikával dolgozhatna, hogy mindenkinél előbb és jobb minőségben tudja kiszolgálni a pácienseit. Egyfajta praxislaborként, úgy is mondhatnánk, hogy referenciaüzemként.
Páciens oldalról kizárólag előnyöket tartogat egy praxislabor. A legmagasabb minőség a leggyorsabban áll rendelkezésre, ha bármilyen probléma adódna, azt is nagyon gyorsan megoldja a fogtechnika, hiszen nem kell sehova sem küldeni a fogpótlást, minden ott van egy helyen, a leggyorsabb határidővel.
Honnan vesz legszívesebben kenyeret?
Valószínűleg közvetlenül a péktől, aki még hiú is a munkájára. Vagy tejet is egy referencia tejüzemből venne legszívesebben, nem? Pontosan emiatt szeretik a pácienseink is, hogy nekünk saját fogtechnikánk van, ahol mindenki előtt a saját pácienseinket szolgáljuk ki olyan minőségben, amire büszkék vagyunk.
Ha probléma adódik
Ritkán olyan helyzet adódhat, hogy a protézis/fogpótlás viselése nem tökéletes érzetet ad. Ilyen esetekben nálunk nem kell a fogtechnikának elpostázni a darabot, hanem csak átvisszük a szomszédos laborba, ahol soron kívül megoldják a problémát a legkisebb időráfordítással. Sok esetben mindezt úgy, hogy közben a páciens megvárja a rendelőben a javítást.
Nincs, de ha lenne, megírnánk. Ha valaki praxislaborban oldja meg a fogpótlását, csak előnyökkel jár, nincsenek hátrányai, legalábbis páciens oldalról.
Előny mindenképpen, hogy csapatmunkában az orvos eredményessége is jobb, így elégedettebbek a páciensei is, ő is. Kicsit ugyan több munkát igényel az, hogy mindhárom szereplő igényei szerint készüljön el a kezelési terv, de az eredmény szentesíti a plusz időt.
Az orvosok gyakran konzultálnak a fogtechnikában dolgozókkal, hogy a legjobb ajánlatot adhassák a páciensnek. Általánosságban elmondhatjuk, hogy a több információ jobb fogpótláshoz vezet, így mindenki jobban érzi magát a bőrében.
A kevesebb időpont mindenkinek jobb közérzetet biztosít. A pácienst kevesebbszer kell berendelni próbára, mert helyben a fogtechnikus is meg tudja nézni és javítani a pótlást.
Vannak olyan fogpótlások, amiket egy orvos a fogtechnikussal együtt azonnal tud korrigálni, de a fogtechnikus nélkül akár 2-3 alkalom is szükséges lenne a pácienssel együtt. Tudja, bejön a páciens, megnézi az orvos a fogpótlást, aztán elküldi a fogtechnikába korrigálásra, aztán megint bejön a páciens, hogy beillesszék, de még mindig nem tökéletes, megint elküldi az orvos a fogtechnikába, és így tovább.
Ráadásul sokféle munka megvárható a rendelőben is, és nem kell a páciensnek hazamennie.
De a legfontosabb, hogy minőségben a legmagasabbat kapja az orvos, végül a páciens, és végeredményben mindenki így a legelégedettebb.
Megkérdeztük orvosainkat, de szerencsére nem tudtak mondani olyan hátrányt, ami nekik problémát okozna a páciens kiszolgálásában amiatt, hogy egy fogtechnika is van a háttérben. Maximum azt lehet érzékelni, hogy a páciensek is nagyobb elvárással jönnek el egy praxislaborba, mint egy hagyományos fogorvosi rendelőbe.
Itt már nem csak kizárólag előnyökkel lehet találkozni. 🙂 Nézzük először a hátrányokat.
Egy különálló fogtechnika megteheti azt, hogy nem fogad extra sürgős eseteket. Ezzel szemben egy praxislabornak folyamatosan készenlétben kell állnia hasonlóan egy intenzív osztályhoz, hiszen bármikor jöhet egy azonnali munka, amit a rendelőben dolgozókkal együtt meg kell oldani. Ilyen esetekben jelenthet extra terhelést a fogtechnikus számára az, hogy abba kell hagynia azt a munkát, amin éppen dolgozott, mert javítani kell egy illesztésen a rendelőben vagy meg kell néznie valamit a rendelőben.
Általánosságban elmondható, hogy a fogtechnikában dolgozóknak sokszor emiatt gyorsabban és hatékonyabban kell dolgozniuk, mint ha a rendelő nem lenne ilyen közel. Olyan ez, mint amikor az autókereskedéshez tartozik egy műhely is, és az eladott autóknál felmerülnek problémák, akkor azt soron kívül, azonnal meg kell nézni, de ugyanakkor a határidős szereléseknek is el kell készülniük.
Mindez nagyobb terhelést is jelent időszakosan a fogtechnikán, viszont ez több életet is visz ebbe a folyamatba.
Azért mindezek mellett a fogtechnikus tudja, hogy mit vállal, amikor egy praxislaborba szegődik el. Többnyire olyan szakemberek szerződnek le hozzánk, akik problémamegoldó beállítottságúak, azaz a szemléletük az, hogy a lehető leggyorsabban és legmagasabb minőségben oldják meg a felmerült problémákat.
A fogtechnikusok, akár csak a mérnökök vagy a szobrászok, a tökéletességet hajszolják, ilyen a beállítottságuk. Azt szeretik, ha a páciens többet kap, mint amire számít. Az, hogy ők is találkozhatnak egy pácienssel vagy az orvossal csapatmunkában dolgozhatnak a páciens érdekében, egy lehetőség, hogy a tökéletest jobban megközelíthessék minden egyes munkánál.
Átlagosan 13,6%-kal alacsonyabbak az áraink, mint a konkurenciának (2023.07.01-ei felmérés alapján).
Saját, helyben működő fogtechnikával rendelkezünk, ami miatt a fogpótlások a legmagasabb minőségben és átlagosan feleannyi idő alatt készülnek el, mint ott, ahol a fogtechnika külön működik. Ráadásul az árak is kedvezőbbek így.
Rugalmas időbeosztásunk miatt gyorsan tudunk időpontot adni, nem szeretjük, ha a pácienseinknek várnia kell.
A tervezésnél figyelünk arra, hogy Önnel egyeztetve úgy határozzuk meg az egyes beavatkozások idejét, hogy azokra anyagilag fel tudjon készülni.
Rendelőnkben a következő fizetési lehetőségek közül tud választani: készpénz, utalás, hitelkártyák, betéti kártyák.
Minden feliratkozás után esettanulmányokat és kedvezményeket küldünk Önnek
szépítse meg a mosolyát